21 december 2012

Jag tar semester

Nu är det inte många dagar kvar till julhelgen. Jag är i stort sett klar med julklapparna, men det blir nog en snabbtur till stan idag för komplettering. Trots all trängsel tycker jag det är trevligt med en sväng på stan, det hör julen till.

I år är det mest sport- och vinterutrustning som ligger under granen och några böcker. Den bästa julklappen är ändå en resa till sol och värme, efter julfirande här hemma bär det av söderut, det ska bli underbart skönt att slippa kylan några dagar. Hur fint det än är med alla snö, finns det inget som går upp emot några dagar i värmen.

Det har ju varit en fin uppgång på börsen i år, det kan man räkna som en annan julklapp, jag känner mig nöjd med årets uppgång. Vi får hoppas på ett ännu bättre börsår 2013.

Nu lägger jag börsen åt sidan och ser fram emot julfirandet. Det ska bli skönt med några dagars avkoppling från ekonomi och börs, det behövs ibland.

Jag tar en paus från bloggandet och återkommer efter helgen. Nu ska julmaten inhandlas.

Jag önskar alla en riktigt GOD JUL!

5 kommentarer:

Anonym sa...

God jul och tack för i år!

Signs sa...

God Jul och Gott Nytt år och tack för alla läsvärda inlägg under året!

Kristina sa...

God Jul och Gott Nytt År!
Och njut av solen och värmen.

börspappan sa...

och vad har nästa år att bjuda på?
kina och japan är de som har de stora fordringarna på USA och dom vill INTE att det ska gå dåligt för sin stora, stora handelspartner så det kommer att rulla på? gott slut

finansmamman sa...

Tack för kommentarer!