22 december 2009

Jag önskar er alla en God Jul!

Tiden flyger iväg och julen närmar sig. Jag är inte klar med julklapparna än men hoppas bli det idag. En del klappar har jag handlat över internet, som böcker till exempel, enkelt och smidigt.

Men hur bra det än är, så tycker jag nog ändå att det är rätt trevligt att ta en tur på stan, där känner man av julatmosfären och får trängas lite, det hör till.

Vitec rapporterar idag att man har blivit majoritetsägare i 3L System och har nu för avsikt att från och med 1 januari 2010 konsolidera 3L System i Vitec-koncernen. På så sätt ökar Vitecs omsättning med 60 procent till 220 miljoner kronor. Det här lovar gott inför framtiden för Vitec.

Nu lägger jag börsen åt sidan, jag har gått ur alla mina korta positioner. Det ska bli skönt med lite ledighet och kanske ett par dagars skidåkning. Jag tar en paus från bloggandet och återkommer efter helgerna.

Jag önskar alla en riktigt GOD JUL!

6 kommentarer:

en läsare sa...

Detsamma, God Jul till dig och tusen tack för en intressant och välskriven blogg!

Anonym sa...

God jul, och tack för en bra blogg!

Anders sa...

Hejsan Finansmamman,
Vi har också ordnat med julklapparna. Nu blir det lite nedvarvning inför helgen med mys och eldning i öppna spisen. Och lite julbestyr:)

God Jul!

Anonym sa...

God jul och gott nytt år till dig med! Tack för många bra tips. /S

Linda sa...

Hej Finansmamman!

Du skrev att du har gått ur dina korta positioner, skulle du inte kunna skriva lite mer om det sen.. Efter nyår förstås =) Och du får ha en God Jul och en god fortsättning på det nya året!

finansmamman sa...

Tack för julhälsningar och Linda, jag ska återkomma till "korta positioner".