6 september 2013

Tillbaka på svensk mark igen

Det har varit ett långt uppehåll mellan blogginläggen, men jag har varit på resande fot.

Jag har just kommit hem från USA där jag hälsat på dottern och hjälpt henne komma i ordning med boende och andra praktiska saker inför de kommande studierna där.

Tänk att det kan hända så mycket på en vecka, speciellt inom telekombranschen, Nokiaaffären och Verizon+Vodafone och så Barack Obama på besök i Sverige. Jag kan tillägga att det knappast nämndes i USA, ett snabbt klipp från Arlanda, presskonferensen och sedan återgick media till Syrienfrågan.

Ellen är börsstoppat, jag undrar vad som är i görningen, på måndag får vi reda på varför.

På måndag återkommer jag också med ett längre inlägg.

Trevlig Helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Finansmamman,

du som är på hugget med nya saker. Vad tycker du om Börspodden? Ganska kul va?

http://traffic.libsyn.com/borspodden/avsnitt_3_final_utan_filter.mp3

finansmamman sa...

Hej, den har jag inte upptäckt. Tack för tipset!