18 februari 2009

Vykort fran Fuerteventura

Det här är tredje dagen pa semestern, hittills varmt och skönt som en bra sommardag. Det är ocksa skönt att koppla bort börs och annat där hemma, det tror jag vi alla behöver ibland. Men jag har ända inte kunnat lata bli att stämma av börsläget lite snabbt varje kväll med hjälp av hotellets dator.

Vi vaknar tidigt pa morgnarna eftersom vi bor ovanför frukostmatsalen. Där börjar slamras redan klockan sex sa det blir inga langa sovmorgnar här inte, barnen verkar dock inte störas. Men inget ont som inte har nagot gott med sig, istället blir det langa stärkande promenader längs stranden innan frukost.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Ser att du är på Fuerteventura. Min hustru och jag har just återvänt därifrån. Akta dig väldigt noga för att köpa elekt-ronik/kameror och videokameror. Vi blev grundlurade av fotoförsäljare i Cosmosgallerian i Jandia. 1235 % dyrare än i Sverige.Kan själv inget om videokameror, så upptäckte på hotellets dator www.pricerunner att vi hade blivit lurade. Gick till polisen som sa att dom fått många klagomål på "those Pakistans". Ryckte bara deltagande på axlarna!!
Förutom att jag daytradar så flyger jag numera Ces Aerobat och försöker komma in i Guinnes med vattenglaset på instrpanelen under oavbruten ava. Har tidigare flugit Pitts o Walter Extra men eftersom jag fyller 75 snart så får jag nöja mig med endast 4,5G.
Fö köp Superfund Gold o Euro Sicav!

finansmamman sa...

Tack för varningen, vi klarade oss bra.
Gällande flygning ser jag att du är still going strong.